tisdag 16 april 2013

Kika på racercykel

Nu var dagen äntligen här, dagen när Pierre skulle hänga på till Team Sportia för att se om Biachin var något för mig.. Drömracern - den som är svart och rosa..

Bianchin var inte ens monterad.. Så vi kikade på lite andra cyklar och fann en vit Richmond som verkade vara rätt i storlek. Vi bestämde att prova cyklar imorgon istället så hinn Patrik montera ihop Bianchin till dess.

Cykelhjälm provades, och efter mycket stök och bök fann jag en som var mindre "hemsk"... Nu vet jag att den är till för annat än att göra en extra snygg men.. Vi provade och lade undan cykelskor. De andra attiraljerna plockades ihop och lades undan.

Bestämde att vi skulle ses kl 15 imorgon och provcykla.. Kan säga att jag är nervös redan nu. Däcken är ju "trådsmala".. Att fötterna sitter fast behöver jag inte tänka på nu då de sätter på vanliga trampor vid provcyklingen.. Och jag pustar ut lite och laddar för imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar