måndag 13 maj 2013

Glenn och Lena

Eftersom det inte räckte med landsvägscyklingen så blev det dubbelpass på gymmet på kvällen. Jo nog kan jag tycka att det räckte så bra som det var men den här veckan innebär lite "panikträning" då jag kommer att vara på landet från fredag kväll till fredag nästa vecka - vi ska slipa parketten.

Glenn körde något han kallade paniketapper - inte för att jag förstod vad det var vi borde haft panik inför.. Vi skulle fundera över det medan vi trampade men jag kommer inte på något vettigt.
Det kändes rätt bra i benen i alla fall.

Lena körde sina tunga backar och snackade om Carolina-backen.. Och jag kunde se grabbarna från gårdagens Skandis GP framför mig och jag kan lugnt konstatera att jag inte kände mig som de gjorde - inte ens i början. Backarna varvade hon med pulsträning i nedförsbackarna. Grymt jobbigt!

Men nu känner jag mig rätt nöjd med mig själv efter dagens aktivitet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar