torsdag 2 maj 2013

Tosdagspass med Håkan

Att jobba skift har sina för- och nackdelar.. Fördelarna är fortfarande fler än nackdelarna. Nackdelarna är väl att man blir väldigt sliten av att vända från natt till dag och från natt till dag, jobba när kroppen tycker att den ska sova, mat på helt fel tider och pusslet med att få ihop det med träningen.. Och det är säkert inte ultimata träningsveckor jag får ihop men det blir som det blir.

Torsdagspass efter att ha vakat av efter två nätter, vikarie för Gertrud som nu har gått på mammaledighet, oro för att det skulle vara den enda som jag inte gillar.. Men jag kunde pusta ut, vikarien hette Håkan.. Tunga backar i tre etapper, etapperna var ungefär lika långa men såg lite olika ut. Håkan pratade så där lagom mycket :)
55 minuter senare kunde jag torka av spinningcykeln och ta rätt på pölarna av svett på golvet.. Full av adrenalin kunde jag säga tack innan jag gick.. Det är lite fascinerande hur humöret alltid är på topp när jag får gå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar